Prekių grąžinimas

Grąžinimo informacija

Grąžinimo eiga trumpai:

  1. Parašote mums el. laišką į labas@jonyk.lt nurodydami grąžinimo priežastį trumpai ir prisegate užpildytą grąžinimo formą, kurią galite rasti čia: JONYK GRĄŽINIMO FORMA
  2. Išsiunčiate prekę paštomatu: Jonyk, Juozapavičiaus pr. 33, Šilas, Lp express paštomatu nurodydami tel. nr. +370 670 41 937 
  3. Tik sulaukus prekės ir ją įvertinus sugeneruojamas automatinis refund į jūsų sąskaitą. Mokėjimas įkrenta automatiškai per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos.
  4. Prekę galima grąžinti per 14 dienų nuo gavimo.
  5. Pirkėjas grąžindamas prekę pats apmoka su siunta susijusias išlaidas (gavimo ir siuntimo atgal).
  6. Grąžinant prekę mūsų el. parduotuvėje taikomas 2% Restocking Fee nuo krepšelio vertės.
  7. Prekė turi būti kokybiška ir nepažeista, nenešiota.                                                        
 1. Prekių grąžinimo sąlygos:

    1.1   Pirkėjas gali pasinaudoti teise grąžinti kokybišką ir nenaudotą prekę per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių gavimo dienos, informuodamas apie tai Pardavėją, kaip tai numato „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones“. Pardavėjas gali nesutikti dėl kokybiškų prekių grąžinimo, jeigu negali įsitikinti ar ta prekė nebuvo naudota, reminantis Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.

    1.2  Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.“

    1.3  Grąžinant kokybiškas prekes laikomasi toliau nurodytų sąlygų:

    • Pirkėjo pranešimas Pardavėjui apie prekės grąžinimą yra pateikiamas laikantis prekės grąžinimui numatytų terminų – 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
    • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
    • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
    • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo gauta.
    • Visos dovanos, kurios buvo gautos kartu su įsigytomis prekėmis, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis.
    • Grąžinant prekę būtina pateikti užpildytą prekių grąžinimo formą.

    1.4 Jeigu prekė nėra visiškai sukomplektuota, ar yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų.

    2. Prekių grąžinimas:

    2.1  Kur grąžinti prekes:

    Jei 1 punkte išvardintos sąlygos yra įvykdytos, prekės grąžinimui atlikite šiuos žingsnius :

    • Susisiekite su klientų aptarnavimu labas@jonyk.lt arba tel. +370 670 41937.
    • Grąžinant prekes būtina pateikti jos pirkimo kvitą arba sąskaitą faktūrą ir parduotuvėje užpildyti grąžinimo dokumentą.

    Grąžinant kokybišką prekę, klientas apmoka grąžinimo/siuntimo išlaidas, priešingu atveju siuntimo išlaidas apmoka pardavėjas. 

    2.2 Kaip bus grąžinti sumokėti pinigai?

    • Už prekes sumokėta suma grąžinama per 5-14 kalendorinių dienų priklausomai nuo atsiskaitymo būdo nuo prekių gražinimo dienos į mokėtojo nurodytą banko sąskaitą.
    • Jei buvo sumokėta už prekes el. bankininkyste, tačiau užsakymas atšauktas, už prekes sumokėta suma grąžinama per 7 d.d. nuo užsakymo atšaukimo. 

    3. Kur galima kreiptis, jei turite nusiskundimų dėl prekės?

    Kilus problemoms dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos, kreipkitės el. paštu labas@jonyk.lt. 

    Jei turite klausimų rašykite mums el. paštu labas@jonyk.lt arba skambinkite +37067041937.

    Sklandaus bendradarbiavimo🖤🖤🖤